دوربین مداربسته

معرفی و بررسی برند سانل Sunell

دوربین مداربسته سانل

معرفی برند سانل

در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی رزومه برند سانل بپردازیم.

SUNELL ، شرکتی بین المللی در زمینه تولید و توسعه دوربین های مداربسته و نظارتی می باشد که در سال ۲۰۰۲ در شهر شن ژن، واقع در کشور چین تاسیس شد و از معدود شرکت هایی در جهان است که سریعا وارد حوزه تحقیقات درباره تکنولوژی های مدرن دوربین های شبکه گردید. این کمپانی مشهور دارای مرکز تحقیقات و توسعه (R&D) بسیار فعال می باشد و هم اکنون محصولات آن دارای کیفیت و اعتبار جهانی می باشد.

این برند، برای ۳ سال متوالی در لیست برندهای برتر دوربین مداربسته در چین قرار گرفته است و تا کنون موفق به شرکت در ۳۱۱۱ پروژه دولتی این کشور شده است.

علاوه بر دفتر مرکزی شرکت سانل واقع در شنزن، این شرکت دارای ۲۴ شعبه در چین و همچنین ۵ دفتر بین المللی نیز در تایوان، آفریقای جنوبی، آمریکا و اروپا می باشد.

با توجه به کیفیت بالای سانل، تاکنون محصولاتش را به ۱۱۳ کشور در سراسر جهان ارائه کرده است.

کمپانی SUNELL رکورد بیشترین خرید CCD  ( صد میلیون عدد ) در جهان را در سال ۲۰۱۳ از SONY ژاپن دریافت نموده است که نشان از حجم انبوه تولیدات دوربین مداربسته این کمپانی دارد.

طبق آمار گمرک چین، شرکت سانل پس از دو شرکت دولتی چینی رتبه سوم صادرات دوربین های شبکه در چین را دارا می باشد.

 

SUNELL نمایشگاه سانل

 

استاندارد ONVIF

کمپانی سانل عضو کامل و صاحب کرسی در استاندارد بین المللی Onvif می باشد که به نوعی معرف رده بندی جهانی در زمینه سطح تکنولوژی دوربین های مدرن شبکه است. کمپانی Sunell در بدو تاسیس این استاندارد جزء چند عضو انگشت شمار اصلی آن در کنار چند برند مطرح و بزرگ جهان مانند Axis، Bosch، Panasonic، Honeywell، Canon و Sony بوده است.

از نقطه نظر فنی Onvif برنامه و استانداردی جهانی برای کنترل دوربینها و سیستمهای تحت شبکه است. بر اساس این استاندارد تمامی سیستمها و دوربینهای تحت شبکه بدون توجه به برند و مدل با یک برنامه یکسان کنترل می شوند.

این استاندارد دارای سه نوع عضویت مختلف می باشد: عضو عادی، عضو مشارکتی و عضو کامل.
عضو کامل می تواند بر روی این استاندارد تاثیر گذاشته و در تمام فعالیتهای Onvif حضور فعالانه داشته باشد. اما عضو عادی فقط می تواند از خصوصیات این استاندارد جهت محصولات تحت شبکه استفاده کند.

ضمانت و پشتیبانی بین المللی محصولات

تمامی محصولات کمپانی سانل شامل ضمانت بین المللی ۳ ساله می گردد که در نوع خود بی نظیر می باشد. لازم به ذکر است که این ضمانت برای مشتریان بزرگ و زنجیره ای مانند بانک ها به صورت گارانتی تعویض ارائه می گردد. این ضمانت تحت عنوان APEX در ایران نامگذاری شده است که برای تمام فعالان این بخش نام آشنا و صد درصد مطمئن می باشد.

تولیدات کمپانی سانل انواع دوربین های مداربسته شبکه و آنالوگ مدرن، انواع دوربین های حرارتی برای مراکز خاص و حساس، مدل های متنوع دستگاه های ضبط تصاویر با جدیدترین تکنولوژی و کاربری آسان می باشد.

دوربین مینی اسپید دام دکوراتیو سانل در سال ۲۰۱۷ جایزه ویژه زیباترین دوربین اسپید دام کروی با قابلیت مادون قرمز را در نمایشگاه ISC WEST  امریکا کسب کرد.

اشکال ظاهری انحصاری محصولات سانل

در بازار جهانی دوربین های مداربسته معمولا کیس های هم شکل و نظیر هم استفاده می شود. اما شرکت Sunell از معدود شرکت هایی است که از کیس های انحصاری خود با ثبت جهانی بهره می برد. برخی نمونه کیس های ثبت جهانی شده سانل عبارتند از:

  1. دوربین بولت بدنه بزرگ (BL)
  2. دوربین بولت بدنه متوسط (BM)
  3. دوربین دام مینی دکوراتیو سقفی (OS)
  4. دوربین های هوشمند (SY و AI)
  5. دوربین مینی اسپید دام دکوراتیو
  6. دوربین پانورامای Fisheye
  7. دوربین های باکس صنعتی

تکنولوژی های موجود در دوربین مداربسته سانل

شرکت Sunell ارتباط بسیار نزدیک و تنگاتنگ با شرکت های مادر در زمینه ساخت قطعات الکترونیکی CCTV اعم از سنسورها، پردازشگرهای تصویری (DSP)، مدارات مجتمع و لنز دارد. بطوری که عموماً قبل از کمپانی های دیگر آنها را دریافت نموده و در محصولات به کار می گیرد. بطور مثال کمپانی Sunell همزمان با Sony مبادرت به ارائه Xarina DSP در دوربینهای WDR نمود و این در حالیست که مابقی سازنده های مطرح حدود ۲ سال بعد این تکنولوژی را دریافت نمودند. همچنین کمپانی های بزرگ Chipset ساز آمریکایی مانند Ambarella. Texas Instrument و Omnivision از شرکاء تجاری نزدیک Sunell بوده و قطعات جدید کلاس A خود را زودتر از دیگران در اختیار Sunell می گذارند و این خود حاکی از اعتبار جهانی بالای کمپانی است که تا این حد توانسته جایگاهی بالاتر از دیگر سازنده ها کسب نماید. از این رو محصولات Sunell همواره به روز بوده و در هر زمان از کیفیتی بالاتر از اغلب رقبا برخوردار است.

جامعیت محصولات سانل

محصولات سانل تمامی نیاز های پروژه های دوربین مداربسته را در بر می گیرد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دوربین های شبکه مینیاتوری جهت مخفی سازی یا کاربرد در ATM بانکها که معدود شرکتی چنین محصولی دارد که بتواند دوربین هایی مگاپیکسلی در حجم کوچک با بکارگیری تمامی موارد فنی بسازد.
  • انواع دوربین متحرک سریع بیرونی و داخلی با قدرت بزرگنمایی و قابلیت مادون قرمز معمولی و لیزری لازم به ذکر است که Sunell اولین کمپانی است که اسپید دام ۳ مگاپیکسل با قدرت زوم ۳۰X را به بازار جهانی عرضه نمود.
  • انواع دوربین Cloud Cube دکوراتیو ثابت و متحرک با قابلیت wifi
  • انواع دوربین بولت مادون قرمز بیرونی و داخلی با قدرت مادون قرمز متنوع
  • انواع دوربین سقفی داخلی ضد ضربه با بالاترین تحمل ضربه استاندارد IK10
  • انواع دوربین حرارتی فوق پیشرفته
  • دوربین های پانوراما ۶ مگاپیکسلی ۳۶۰ و ۱۸۰ درجه مادون قرمز دکوراتیو با انعطاف بالای نرم افزاری
  • انواع و اقسام NVR های صنعتی ۳۲.۶۴، ۸.۱۶. ۴ کاناله با قابلیت POE و بدون POE با ظرفیت های هارد دیسک متنوع

لازم به ذکر است اکثر کمپانی های بزرگ سازنده دوربین های مداربسته، فاقد محصولات کامل NVR هستند و اصولا در تهیه NVR وابسته به کمپانی های دیگر می باشند. شرکت Sunell در این مورد هم کم نظیر است.

برخی از پروژه های انجام گرفته سانل در سطح جهانی

  • خطوط متروی مدرن ژاپن
  • خطوط ریلی لهستان
  • پروژه وسیع کنترل ترافیک شهر سئول کره جنوبی
  • پایش تصویری بوداپست مجارستان
  • متروی سائلوپلو و ریودوژانیرو برزیل
  • بیمارستان مرکزی آمستردام هلند
  • گمرک بندر ملبورن استرالیا
  • شهر امن اسلوواکیا اروپا
  • بانک های مرکزی ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی
  • بانک جهانی کنیا آفریقا

و … اشاره کرد

همچنین دوربین های مداربسته سانل  از شعب گروه آی ان جی (ING)

 (International Netherlands Group) بزرگترین و معتبرترین سرویس دهنده خدمات پولی و بانکی دنیا در ۴۰ کشور حفاظت می نماید.

 

نمایشگاه مشهد سانل

 

دوربین های سانل و تجهیزات نظارت تصویری خاص آن برای اماکن حساس مانند فرودگاه ها، مراکز استراتژیک، بانک ها، نظارت شهرها و … طراحی و تولید گردیده است. همچنین دوربین های با کیفیت بالا برای حفاظت از مال های بزرگ، فروشگاه ها و مراکز مسکونی و اداری نیز توسط سانل طراحی گردیده است.

 

در نهایت، اگر به فکر تجهیز کردن مکان مسکونی، کارخانه، فروشگاه، محل کار، پارکینگ خانه یا هر محل دیگری می باشید، برند SUNELL به شما محصولات متنوعی با توجه به نیازتان ارائه می کند.

 

SUNELL PANDA THERMAL

 

از دوربین های HD، تحت شبکه IP، دستگاه های ضبط تصویر، و حتی دوربین های حرارتی در درسته محصولاتی قرار می گیرند که برند سانل ارائه میکند.

شرکت نگهبان سازه آسیا، نمایندگی رسمی محصولات سانل در مشهد و خراسان رضوی، آماده ارائه خدمات به شما می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه نساکو در تماس باشید.

 

سایت سانل: www.sunellsecurity.com

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *