دوربین مداربسته

چگونه از ویدیو های امنیتی خود محافظت کنیم؟

how to protect security footage

هنگامی که شما سیستم مداربسته ای را در خانه یا مکان تجاری خود نصب می کنید، احتمالا در فکر جلوگیری از خراب شدن یا سرقت آن سیستم فرو می روید. این را در نظر داشته باشید که این اتفاق، شاید برای ویدیو های ضبط شده شما نیز بیفتد. در این مقاله، شما با چند راه آسان برای افزایش امنیت فیلم های ضبط شده خود، آشنا خواهید شد. با نگهبان سازه آسیا همراه باشید.

گذرواژه خود را تغییر دهید

هیچوقت قدرت داشتن یک گذرواژه قوی را دست کم نگیرید. اما این را هم در نظر داشته باشید که استفاده زیاد از یک گذرواژه قوی، در طولانی مدت باعث به خطر افتادن امنیت شما می شود. عوض کردن گذرواژه به طور منظم، بهترین راه برای مطمئن شدن از امنیت است. تغییر گذرواژه به طور منظم، حتی اگر قوی باشد، می تواند اولین نکته موثر در امنیت فیلم های ضبط شده باشد.

password

استفاده نکردن از اطلاعات شخصی در گذرواژه، بسیار مهم است. این که رمز عبور شما برای دیگران قابل حدس نباشد، امنیت را به شدت افزایش می دهد. همچنین استفاده ترکیبی از حروف الفبا، اعداد و نشانه های ویژه، می تواند موثر ترین روش برای اطمینان از امنیت و قدرت گذرواژه باشد.

به روز باشید و به روز بمانید

برای مراقبت از ویدیو های ضبط شده خود، به روزرسانی نرم افزار سیستم امنیتی شما بسیار حائز اهمیت است. از زمانی که نرم افزار شروع به منسوخ شدن کند، آسیب پذیری های دستگاه و نرم افزار، بیشتر در معرض خطر قرار می گیرند. همچنین مشکلات مربوط به سیستم های قدیمی نیز ممکن است کاملا شناخته شوند. پس تا جایی که می توانید، سیستم امنیتی خود را به روز نگه دارید.

 vulnerability

در صورتی که از دستگاه دیگری برای ذخیره فیلم های خود استفاده می کنید، توصیه می شود تا نرم افزار امنیتی این دستگاه را نیز به روزرسانی کنید.

از خطرات دوری کنید

با پیدایش فضای ابری، راحتی ما برای ذخیره ویدیو های امنیتی خود بیشتر شد. هر چند فضای ابری، همیشه بهترین راه برای ذخیره سازی اطلاعات مهم و حساس خصوصی نیست. اگر شما فیلم های امنیتی خود را در فضا های ابری ذخیره سازی کنید، ممکن است خطرات احتمالی در مسیر شما باشد. فیلم های امنیتی شما می توانند در برابر هک شدن، آسیب پذیر بوده و اطلاعات حساس و خصوصی شما را در معرض خطر قرار دهند.

 cloud-based-storage

همچنین، اگر کسی از شما خواست که ویدیو هایی که سیستم شما از او ضبط کرده را مشاهده کند، به او اطمینان خاطر دهید که فقط عده ای محدود می توانند این ویدیو ها را مشاهده کنند و از این ویدیو ها برای منافع امنیتی استفاده می شود. شما باید همیشه کنترل کنید که چه کسانی می توانند ویدیو های ضبط شده را مشاهده کنند و اطمینان حاصل کنید که سیستم در جهت اهدافی که برایش در نظر گرفته شده، فعالیت کند.

کلام آخر

در حالی که اکثریت مردم از سیستم امنیتی فیزیکی خود به شدت محافظت می کنند، نباید از حفاظت از فیلم های ضبط شده توسط این سیستم ها نیز غافل شوند. محافظت از ویدیو های ضبط شده بسیار مهم است. اما قبل از نصب سیستم نظارتی، باید از چگونگی عملکرد دوربین مداربسته خود اطلاع یافته و بهترین دوربین ها را بسته به شرایط خود انتخاب کنید.

نظر شما در این باره چیست؟ چه روش های دیگری برای حفاظت از ویدیو های خود سراغ دارید؟ نظرات خود را در کامنت ها بنویسید.
کارشناسان ما در نگهبان سازه آسیا، نمایندگی رسمی محصولات سانل در مشهد آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *